Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday, October 7, 2007

Mimpi Negri tentang "tigapi" dll

Kamu semua mesti rasa kelakar sikit, tengok saya tulis pos ini dalam BM lagi!!!

Baru saya tau yang "bayar-kamu-untuk-blog" tu kena finiz job yg dibagi baru boleh dapat yg baru dan kena habis pada masa yg tertentu. Kalau mau lebih, kena finiz job yg bibagi dulu la. Sekarang baru saya tau kenapa blog Jazz kekadang ada manyak pos la. Adui menyesal la aku..... apa nak buat "sudah cuci kepala basah" sai sub cho ko tau (Canto) Lagipun wang dari "tigapi" yang saya buat, akan disimpan untuk Keith kelak. (Saya masih belum hantarkan wang dari US Paypal saya ke MY Paypal, manyak pening la)

Harap kamu semua akan bertimbang rasa sikit la. Lagipun pos ini adalah untuk disisip di tengah pos la. Kalau tidak mereka akan reject pos saya pulak. Guna BM untuk membuat pos sisipan la.

1 comment:

jazzmint said...

haha u are so funny...esp with the DLL. so long never use this, at first i thought what dll files missing LOL