Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday, October 18, 2007

Pos Berbayar Lagi

Oleh kerana "bayar-kamu-untuk-blog" mau saya buat polisi keterangan/disclosure/pengumuman dan tidak boleh dilabelkan sebagai "pos berbayar". Saya ingin memberitahu yang semua yang pos berbayar saya tidak akan ada tandatangan seperti di bawah. Saya berpendapat sekurang-kurangnya ini akan dapat membezakan pos biasa dengan pos berbayar saya.

Manyak dia orang ada peraturan mau kita ikut (macam kerja yang dibagi mest habis dibuat semua) memang tak apala kerana tigapi dan itu smartie bukan selalu ada kerja bagi saya, kadang-kadang tak ada kerja langsung, kadang-kadang pulak ada manyak. Itu smartie lagi leceh..... tengok macam ada manyak kerja tapi macam tigapi jugak manyak kerja blogspot tak boleh ambik! Tetapi dalam tigapi, sekurang-kurangnya peluang itu berwarna merah. Hai sekaran cari sikit makan pun manyak susah la!

Itu hari lagi leceh, itu tigapi ada satu kerja $20 yang tak patut diwarnakan putih tapi dapat saya buat jugak. Dua hari lalu dapat pulak satu e-mel dari dia orang mengatakan peluang itu bukan untuk saya buat, jadi dia orang mau reject pos saya itu! Saya ingat manyak orang sudah kena con pasal ini. Saya tengok balik rekod saya dulu, peluang ini hanya untuk $10 sahaja tapi sekarang sudah naik berganda lo.

Harap maaf! Saya hari ini manyak frust pasal manyak barang lebih-lebih lagi semalam rosak kedua-dua lif lagi buat kali ke lapan! Kali yang kedua, kedua-dua lif itu rosak saya ada rant di sini : My Condo Management

2 comments:

Chinneeq said...

I pun kena. tak apa lar....lagi banyak akan datang :)

+chinnee+

slavemom said...

Wah.. ini cari makan punya post banyak orang komplain wor. Haih... I belum mula sudah takut lo. :)
Ah.. ada tag bagi u ok? ;)
http://mdmsaw.blogspot.com/2007/10/my-desktop-view.html